Training Klantvriendschap
Sinds kort biedt JvN training een uniek programma klant(gast)vriendschap. De verandering naar klant(gast)vriendschap wordt door de medewerkers en het management zelf vormgegeven. Ons bureau, in nauwe samenwerking met andere professionals, ondersteunt deze verandering met een uniek en geïntegreerd programma van masterclasses, advies, workshops, training/coaching en HRM.
Voor de vertaling van visie naar praktijk hanteren wij:
Authenticiteit – Inlevingsvermogen – Congruent handelen – Meer doen dan wordt gevraagd
Deze thema’s zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden om klant(gast)vriendschap te kunnen verwezenlijken, ook in congreslocaties.
Onze visie op klant(gast)vriendschap Mensen behandel je zoals je zelf behandeld wilt worden. Je gunt ze wat jij jezelf gunt. Inlevingsvermogen is het geheim dat hieraan ten grondslag ligt. Dat geldt ook voor klanten (gasten). Inlevingsvermogen gaat verder dan de vraag van de klant/gast. Het raakt de behoeft van de klant/gast als uniek individu.
Vrienden worden Om met ons en onze visie kennis te maken, organiseren we graag een masterclass. De masterclass is de brug van ervaring naar de veranderingen tot klant(gast)vriendschap. Persoonlijk contact? Bel of mail met Jeannette van Namen, 06-23366337 of info@jvncongress.nl of Martin de Ruijter, 06-40733072 of martinderuijter01@gmail.com.
Conference Management
JvN training geeft ook workshops, trainingen en advies aan professionals van organisaties en bedrijven die de fijne kneepjes van Conference Management willen leren. Tevens adviseert JvN congrescentra en zakenhotels bij de werving van (internationale) conferenties en evenementen. Omdat we weten hoe de MICE-markt in elkaar steekt en we de taal van de meetingbranche spreken, kunnen we voor iedere locatie maatwerk leveren. Wij geven het management uitgebreid inzicht in trends & ontwikkelingen en brengen de kansen en bedreigingen in beeld. Wij zijn uw gids in de complexe wereld van congressen en evenementen.
Jeannette is vaste docent geweest tijdens de Tweedaagse Protocoltraining die het Institute of Protocol The Hague vier keer per jaar organiseert voor protocolmedewerkers, beleidsondersteuners, kabinetmedewerkers en eventmanagers. Tijdens de training verzorgde Jeannette een masterclass in eventmanagement en eventdesign. We waren enorm blij met je en je doet het altijd zeer professioneel. Jean Paul Wijers – Directeur – Protocolbureau BV
Quickscan Met een quickscan brengen we snel in kaart waar de kansen voor uw bedrijf liggen. We schetsen een helder beeld van sterke en zwakke punten in uw organisatie. Met gerichte adviezen en trainingen zorgen we ervoor dat u niet met hagel hoeft te schieten, maar heel gericht uw doelgroep kunt benaderen.
Marketing & Salesactieplan U wilt meer omzet uit de markt van congressen en evenementen? Samen met u stellen we een marketing & sales actieplan op en begeleiden u bij de uitvoering. Aan de hand van heldere, meetbare doelstellingen werken we naar concrete resultaten toe.